keskiviikko 11. helmikuuta 2009

Ihanaa

Siis mua odotti aikas ihana sähköposti tänään kun tulin kotiin,,, InkyWings oli lähettänyt mulle mailin missä mua onniteltiin voitosta,,, eli kun olin tilannut sen suomenkielisen tekstileimasinsetin niin olen saanut sen lähetyksen ilmaisena,,, että vähän harmitti kun en tilannut muuta sieltä,,, mutta en olisi varmaan silloin voittanutkaan,,, piti vielä lähettää se maili Taavallekin että tulkitseeko hän sen samalla tavalla,,, samoin soitin sisarelleni ja luin viestin,, siis minä joka ei ikinä voita mitään,,, mä luulin sitä ensin pilaksi tai roskapostiksi,,, piilokamera jutuksi,,, kai se vaan täytyy uskoa,,, pitäisikö lotota ;)

4 kommenttia:

Merja kirjoitti...

Onnea!!

Anonyymi kirjoitti...

Täällähän on ihan mukavaa tietoa, ONNEA oikein paljon.

Anonyymi kirjoitti...

Ei hassumpaa:) Hieno homma!

Anonyymi kirjoitti...

Tosi hieno juttu,onnittelut!Tilasin itsekin ne ihanat leimasimet sieltä,mutta en kyllä pääse Leimailutaivaasta niitä hakemaan vaan täytyy vartoilla postia..